Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2009 22:35 - Корпоративна Идентичност - Част 1 ( Corporate Identity )
Автор: marandi Категория: Бизнес   
Прочетен: 2249 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 13.10.2009 10:12


Забележка: Статията е насочена предимно към бизнес-притежатели и инвеститори, които са взели решение да станат дългосрочен и мощен фактор в определен пазарен сегмент. 

Един от най-важните въпроси, които касаят стратегическия Маркетинг, това е Корпоративната Идентичност ( Corporate Identity ).

Накратко Маркетинг означава създаване на връзка и задоволяване на дадена потребност в определен сегмент. Т.е. една Компания влиза във връзка с определен Пазар с цел да задоволи оптимално потребностите на този Пазар и по този начин да я изведе до траен Успех.

Корпоративната идентичност е идентичността на дадена компания, марка или личност. Тя представлява как се представя една Компания като цяло:

  • навън ( спрямо външния свят );
  • навътре ( спрямо служителите ).
Или Корпоративната идентичност е стратегически планирано и осъществено само-представяне на Пазара като включва начин на поведение на Компания Х навътре и навън на база установена, фирмена Философия. Всичко това е плод на дългосрочно целеполагане и планиране, за да се създаде и дефинира желания Образ към Клиента.

Пример: Кока-Кола, Майкрософт, Мерцедес, Мадона, Айфеловата кула, Мона Лиза и т.н.

Защо Корпоративната идентичност е по-важна от всякога?

Тя създава доверие и сигурност, внушава Стойност във времена на промени! Какво се променя с течение на времето, дори и без да има икономически кризи?

На първо място  се променят самите продукти, оттам се увеличава и конкуренцията. Информацията става все повече и повече, което започва да обърква Клиентите. Те от своя страна започват да стават все по-критични. Дори “рамката”, която ни заобикаля ( политическа, икономическа, фирмена ) да остане същата в определен период от време, то ценностите и вкусовете на Хората се променят и ще се променят с всяко ново поколение.

С оглед на тази неизбежност се оказва, че Хората започват да се идентифицират със самите Марки и посланията, които те носят със себе си. Затова Корпоративната идентичност започна да измества традиционната реклама.

Основната грешка на класическата реклама е, че не взема предвид най-важното, а именно - значението на поведението на служителите на Компанията към Клиентите или “комуникацията”, която се създава между тях.

Всички последни изследвания сочат, че Корпоративната идентичност и Успеха на дадена Компания вече са неразривно и тясно свързани помежду си.

(Скоро очаквайте Част 2)

Успех!




Тагове:   маркетинг,


Гласувай:
3



1. анонимен - cheap bras
15.03.2012 04:58
Amazing write-up! This could aid plenty of people find out more about this particular issue. Are you keen to integrate video clips coupled with these? It would absolutely help out. Your conclusion was spot on and thanks to you; I probably won’t have to describe everything to my pals. I can simply direct them here!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marandi
Категория: Бизнес
Прочетен: 2283169
Постинги: 46
Коментари: 863
Гласове: 462
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930