Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2009 20:57 - Парите - като виртуална реалност?
Автор: marandi Категория: Бизнес   
Прочетен: 4658 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 26.09.2009 11:35


Статията е насочена предимно към физически лица и доходите, които генерират, а не към бизнес-притежатели и инвеститори!


Линеен доход vs Независим доход

*линеен доход - замяна на време за пари

Въпрос: Ако престана да работя какво се случва с моя досегашен доход?

При отговор: "Спира и той." сте попаднали ситуация, в която се намира 95% от населението на Земята.

*независими доходи или такива, които не ангажират нашето време ( видове ):

- инвестиционни активи ( наеми/лихви );
- бизнес партньорства ( дивиденти );
- интелектуални активи ( авторски права );
- потребителски активи или Мрежов Маркетинг ( комисионни ).

Няколко данни от изследвания:

- при проведени проучвания експертите по човешки ресурси казват, че в 21 век през трудовия си живот на всеки ще му се наложи да смени около 15 вида дейност ( работодатели ) и 4-5 вида професионална кариера в различни области;

- знанията, които притежаваме "остаряват" в интервал около 5 години и след това нямат пазарна стойност ( пример: Образователната система );

- на всеки 2 години информацията във всяка област се удвоява;

Пример: Във всички развити страни най-засегнатата част от населението спрямо безработицата са младите хора до 29 години, които най-трудно се реализират на пазара на труда..

Отделно пазарите са все по-волатилни ( непостоянни ) и досегашната наложена философия "купувай и задръж" с цел препродажба на по-късен етап и реализиране на печалба ( по подразбиране ), едва ли вече има бъдеще, ако се следва "сляпо".

Затова се налага нуждата от т.нар. екстраполиращо мислене или това е способността на базата на минали и настоящи данни, правилно да планираме Бъдещето с няколко хода напред и то в полза на нашата визия.

В тази публикация ще засегна независимите доходи от гледна точка Мрежов Маркетинг и ще приведа съответните аргументи за това.

Видове мрежов маркетинг ( ММ ):

- мулти левъл маркетинг ( МЛМ ): директни продажби чрез консултанти на продукти на компания Х и реализиране на печалба чрез комисионни от оборота при продажбите на дребно към крайните Клиенти, извършени от структурите под Вас;

- реферален маркетинг: изграждане на потребителска основа за продуктите на компания Х чрез директни продажби без закупуване на продукта. Печали се от "препращането" на Клиент към Компанията под формата на комисионна от оборота на екипите, изградени под Вас.


Едно от основните предимства на ММ е възможността да открива нови потребители бързо и евтино!

В ММ ежедневно се включват хиляди хора независимо от страната си, религията си, расата или социалния статус.

Парадокс на ММ: колкото повече време отделяте, толкова повече доход ще ви се връща при правилно изградени структури!

Неслучайно скандинавските страни в последните 10 години изразходват огромни средства за разработки и "Ноу хау", свързани с Човешки фактор.

Възможностите в един пример:

Какво бихте предпочели 100 000 лева в брой веднага или 1 стотинка, която ще се удвоява всеки ден в продължение на 30 дни?

- на първия ден имате 1 стотинка;
- на втория ден имате 2 стотинки;
- на третия ден имате 4 стотинки;

И така сумата се удвоява всеки ден ...

- на десетия ден имате 5.12 лева;
- на двадесетия ден имате 5,242.88 лева;

На двадесет и петия ден ще преминете границата от 100 000 лева и ще имате 167,772.16 лева.

А на 30 ден ще получите 5,368,709.10 лева! Точно така над 5 милиона лева! Невероятно, нали?


И така, сега ще ви насоча към един сегмент, който се представя прекрасно в разгара на Световната икономическа криза.

Оказва се, че за интернет трафика няма икономическа криза. През първата половина на годината международният трафик в мрежата е нараснал със 79% спрямо същия период на 2008-а, сочат данните на компанията за проучвания Telegeography.

Най-голям ръст бележат регионите на Източна Европа, Южна Азия и Средния изток, където интернет трафикът се е удвоил. В по-развитите държави, като САЩ и Канада, ръстът също е значителен и достига 59%.

Средно доставчиците повишават капацитета на мрежите си с над 60% годишно !!

Към края на 2008 г. броят на интернет потребителите достигна 1 милиард, по данни на comScore.

В огромна степен този успех се дължи на заложените принципи на Мрежовия маркетинг.

Ето и още един пример: Ползвателите на Facebook надхвърлиха 300 млн. човека според данни на Би Би Си. Потребителите на социалната мрежа са се увеличили с 100 млн. души само само за 6 месеца като абонатите на уебсайта достигнаха 300 млн. души при 200 млн. през март 2009 година.

Допълнително в прессъобщението се посочва, че мрежата е започнала да носи приходи, каквито не се очакваха преди 2010 година.


В други публикации ще разгледам по-подробно социалния феномен, видовете бизнес изградени на основата на Мрежовия маркетинг в И-нет и изместването на познатия ни досега традиционен модел на Мениджмънт от все по-бурно навлизащата Корпоративна идентичност, която налагат водещите Световни марки.

Дали Вие ще вземете решение да се включите под една или друга форма към някоя структура ( Компания ), изградена на основата на Мрежовия маркетинг през 21 век?

Аз мисля, че е въпрос на време. УСПЕХ!


Забележка: В публикацията на места са използвани материали от книги на Едуард Ладбрук и Брайън Трейси, плюс статистически данни от посочените източници.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - cheap bras
15.03.2012 04:56
Amazing write-up! This could aid plenty of people find out more about this particular issue. Are you keen to integrate video clips coupled with these? It would absolutely help out. Your conclusion was spot on and thanks to you; I probably won’t have to describe everything to my pals. I can simply direct them here!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marandi
Категория: Бизнес
Прочетен: 2282109
Постинги: 46
Коментари: 863
Гласове: 462
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930